Geplaatst: 21-08-2007 12:57
Garageforum
dacht ik ook,dank voor de rechtzetting,maar mijn probleem zat em in de vervroegingsmomentregelaar,bij zo n dieselcenter geraken ze blijkbaar dieper door met hun uitleestoestellen en hadden ze de fout meteen door; groeten
Beste,
Hebben ze de pomp vervangen of alleen de vervroegingsregelaar. Dit lijkt verdacht op wat ik nu aan de hand heb met mijn endura-di.
In Belgie willen ze die spoel/electromagneet niet apart vervangen