auto staat soms vierkantig te draaien

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-08-2007 12:57

Garageforum
dacht ik ook,dank voor de rechtzetting,maar mijn probleem zat em in de vervroegingsmomentregelaar,bij zo n dieselcenter geraken ze blijkbaar dieper door met hun uitleestoestellen en hadden ze de fout meteen door; groeten

Beste,

Hebben ze de pomp vervangen of alleen de vervroegingsregelaar. Dit lijkt verdacht op wat ik nu aan de hand heb met mijn endura-di.
In Belgie willen ze die spoel/electromagneet niet apart vervangen