X2.2SE wil soms niet aanslaan.

4 reacties

Merk
Opel
Model
Frontera
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-06-2005 21:55

[33616] Deze frontera start altijd maar slaat soms niet aan. Als je opnieuw start doet hij het wel. Wij krijgen op onze BOSCH testkast bij uitlezen v.d. wegrijblokkering Code B0007 (=onbekende fout). Bij de opel dealer krijgen ze als storing een zwak sleutelsignaal met advies om de ,,startantenne'' (zit om kontaktslot) te vernieuwen. Dit heeft echter niet geholpen.

Zou het nog aan het ,,codekastje''kunnen liggen ??. Verder hebben wij ook de indruk dat de storing zich meestal voordoet als je gas geeft tijdens het starten (warm of koud maakt niet uit). Zou het ook iets met de ontsteking kunnen zijn ?? Wie o wie heeft een gouden tip ??.