storing abs-sensor l.a.

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-01-2007 15:08

[71430] eens per maand gaat het abs-lampje branden. foutcode sensor l.a.. Storing gewist, na een paar weken weer een foutcode zodra lampje gebrand heeft. Zal dit de sensor zijn of een storing elders?

Bedankt voor het meedenken.

Hans