Geplaatst: 08-01-2007 15:08
[71430] eens per maand gaat het abs-lampje branden. foutcode sensor l.a.. Storing gewist, na een paar weken weer een foutcode zodra lampje gebrand heeft. Zal dit de sensor zijn of een storing elders?
Bedankt voor het meedenken.
Hans