Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 31-07-2007 7:37
Garageforum Hallo, ik denk dat ik het zelfde probleem hebt, zouden jullie mij kunnen vertellen waar de relais zich bevinden??
ik denk dat ik het zelfde probleem hebt, zouden jullie mij kunnen vertellen waar de relais zich bevinden??
in de zekeringkast linkerzijde in de moterruimte en dan het rode relais daar staat abs op
succes