Geplaatst: 09-01-2007 21:30
[71593] Hallo ik heb een probleem met de interval van de ruitenwissers deze werkt niet,maar de eerste en tweede stand doen het wel goed.
Dacht eerst aan het relais maar kan deze niet vinden.Wel een electronisch kastje onder het dahboard.
Wie heeft er een idee.