Geplaatst: 10-01-2007 20:30
[71659] We hebben een paar doblo's waarvan het plasieken stukje om de ruit recht omhoog te doen gaan altijd uit de geleiding trekt. We hebben al een aantal malen dat plastieken stukje vervangen. Maar die geleiding is volgens mij ook aan vervanging toe. Van 1 is ze zelfs gekraakt onderaan. Ik vind die geleiding nergens weer op eper, je moet hiervoor toch geen volledige deur bestellen?
Zijn er onder jullie dit probleem ook al hadden? En wat doen jullie ermee?
Dank,
Jeroen.