Geplaatst: 27-06-2005 10:17
[33884] Stotteren van de motor , niet altijd ,zwarte rook , gaspedaal verkrachten dan komt hij erdoor maar nog soms stotteren ,fouten laten uitlezen , geeneen fout. Ik denk de temperatuurvoeler ?? motor x12sv..1200i...Iemand het zelfde probleem gehad ??