3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-06-2005 14:11
[33960] Ik heb hier een W 203 diesel waarvan er geen koelmiddel meer in het aircosysteem aanwezig is. Het is niet de radiator, deze is gecontroleerd. Wat is dan het meest voorkomend bij deze wagens?