Geplaatst: 11-01-2007 10:23
[71701] goedemorgen
ik heb hier een polo 1.9 sdi motorcode aef met geluid uit de bak nu heb ik me laten vertellen dat deze bakken
wel vaker problemen geven mijn vraag is of er hier spraken van een productiefout is en kan ik dit makkelijk oplossen door een bepaald lager te vervangen of is er hier een modificatie op het gaat om een EQX bak.
mvrg clif