Geplaatst: 05-07-2005 17:05
[34373] hallo collega s
heb hier een probleem met een airco, ik heb de installatie opnieuw afgevuld en de drukken zijn aan de lage en hoge druk gelijk, dus is het een electronisch probleem.
ik meet een kleine (stuur)spanning op de hogedruk sensor
als ik deze doorverbindt gaat de pomp niet draaien, ook is er ten aller tijden geen spanning aan de pomp.
ik heb het systeem uitgelezen maar er zijn geen foutcodes.
Ook heb ik de ijssensor bij de verdamper nagemeten, en ook deze is goed.
wie heeft dit eerder meegemaakt of heeft een schema voor mij?