Geplaatst: 17-04-2005 0:16
[29892] Beste Mensen,
kunnen jullie mij vertellen of het nodig is, om bijvoorbeeld 2 jaarlijks, de vloeistof van de hydralische bedienbare koppeling te vervangen?
Het gaat om een Toyota Corolla (E11) met een 2.0 diesel motor (2C-E).
Groeten, Benjo