Geplaatst: 19-04-2005 14:16
[30047] Hallo Collega,s.
Hebben hier een opel corsa,motor type z14xe waar de riem van stuk is gegaan.
is hier nu sprake van altijd klepschade.is dit ook te controleren,zonder eerst een nieuwe riem te monteren.
Verder hebben ze het in onze gegevens dat na de reparatie de niet permanente geheugens opnieuw moeten geprogrameerd moeten worden.
Wat verstaat men daar onder, en kan dit met onze snapon scanner gebeuren.
Alvast dank voor u reactie.