Geplaatst: 21-04-2005 22:24
[30189] we hebben een polo sdi die zo nu en dan heel hard rammelt als we hem starten (alsof iemand een stang in het vliegwiel steekt.en dan slaat soms de startmotor ook vast), niet altijd geen verschil tussen warm en koud. hebben koppeling en de drukgroep al vervangen veranderd niets. het rare is dat het soms weken goed gaat en dan weer een poos (een paar keer) aanwezig is. wie heefd dit ook meegemaakt en/of weet de oplossing.
BVD marcel