benzine injector 320i (E46 2003)

2 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
E46
Onderwerp
Brandstof(systeem), Motor
Motorcode
320i E46
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-04-2005 11:52

Wie heeft er ervaring met een injector probleem!

na uitlezing bij de dealer schijnt er een injector defect geconstateerd te zijn(3e cilinder)!

het motorlampje(geel)licht op!motor loopt dan duidelijk minder goed.

maar het lampje gaat ook wel weer uit!dan weer aan enz..

Kan het zijn dat deze injector af en toe werkt?

want het probleem is niet constant aanwezig.

groetjes Jim