Geplaatst: 24-04-2005 11:52
Wie heeft er ervaring met een injector probleem!
na uitlezing bij de dealer schijnt er een injector defect geconstateerd te zijn(3e cilinder)!
het motorlampje(geel)licht op!motor loopt dan duidelijk minder goed.
maar het lampje gaat ook wel weer uit!dan weer aan enz..
Kan het zijn dat deze injector af en toe werkt?
want het probleem is niet constant aanwezig.
groetjes Jim