Geplaatst: 31-07-2007 8:28
Bij mijn zit er geen rood relais in, en op geen van de relais staat volgens mij ABS op, en de ABS-pomp is die makkelijk te vervangen? is de regel unit er zo vanaf te halen (6 x torx) zonder dat er gekke dingen gebeuren?
gr lbl
bedankt vast voor je antwoord!!