ABS lampje 316 E36 1993

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 31-07-2007 8:28

Bij mijn zit er geen rood relais in, en op geen van de relais staat volgens mij ABS op, en de ABS-pomp is die makkelijk te vervangen? is de regel unit er zo vanaf te halen (6 x torx) zonder dat er gekke dingen gebeuren?

gr lbl

bedankt vast voor je antwoord!!