Geplaatst: 01-08-2007 7:33
Garageforum
Bij mijn zit er geen rood relais in, en op geen van de relais staat volgens mij ABS op, en de ABS-pomp is die makkelijk te vervangen? is de regel unit er zo vanaf te halen (6 x torx) zonder dat er gekke dingen gebeuren?gr lbl
bedankt vast voor je antwoord!!
Abs pomp vervangen is zo gebeurt een 30 tot 45 min werk, let er wel op dat je je remsysteem met een ontluchtingsapparaat (onder druk) moet ontluchten, abs regeleenheid vervangen of dat mogelijk is zou ik helaas niet weten gezien ik bij de auto die ik onder handen had een complete pomp heb gedaan van de sloop
groeten Denny