Slaat niet aan na stilzetten en 2 uur wachten

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-08-2007 23:18

Hallo ik heb het zelfde probleem gehad en met het vervangen van de opvoerpomp was het gedaan ,probeer het eens.Groetjes SJ