Geplaatst: 26-04-2005 17:02
[30418] Wij hebben hier een volvo S40 1.9TD waarvan bij het inschakelen van de airco en/of de achterruitverwarming De dashbord verlichting,Temp meter,Brandstofmeter en radio uitvallen
In eerste instantie Dachten wij aan de dynamo omdat tijdens het stationair draaien de verlichting enigzins flikkerde en de dynamo ook een bijgeluid produceerde
Wij hebben de dynamo vervangen en inderdaad het flikkeren is weg maar het uitvallen van de diverse onderdelen komt nog steeds regelmatig voor
Is er iemand die dit al eens heeft meegemaakt ?
Groetjes Raymond