Geplaatst: 01-10-2007 15:55
[89614]Wagen komt binnen met start probleem en stilvallen controleren van ontsteking merk ik dat vonk niet voldoende is en monteer ik een nieuwe bobine na twee maanden start auto volledig niet meer en is bobine duidelijk verbrand (dikker geworden) ik heb weer een nieuwe gemonteerd omdat ik dacht dat andere nieuwe mss defect was. Echter nu is deze tweede nieuwe weer defect.
Wat kan er voor zorgen voor vroegtijdig defect gaan van bobine?
Alvast bedankt,