rem lampje

4 reacties

Merk
Toyota
Model
Hi-Ace
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-07-2005 21:47

[34812] hallo,ik heb van een hi ace diesel nieuwe remblokken gemonteerd en remvloeistof ververst.

Daarna gaat het remlampje bij plots intrappen van de rem steeds branden

Heb ook het gevoel dat mn pedaal na vasthouden langzaam weg zakt

Wie heeft de oplssing voor dit probleem,Heb nogmaals gekeken of er nog lucht in het systeem zit,maar kan er geen lucht meer uit zien komen

Alvast dank.