Geplaatst: 13-07-2005 21:47
[34812] hallo,ik heb van een hi ace diesel nieuwe remblokken gemonteerd en remvloeistof ververst.
Daarna gaat het remlampje bij plots intrappen van de rem steeds branden
Heb ook het gevoel dat mn pedaal na vasthouden langzaam weg zakt
Wie heeft de oplssing voor dit probleem,Heb nogmaals gekeken of er nog lucht in het systeem zit,maar kan er geen lucht meer uit zien komen
Alvast dank.