Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 31-03-2007 13:33
mogelijk is er vervuiling bij het verversen losgekomen waardoor je nu storing hebt.
heb je dit topic al bekeken?
http://problemcar.nl/viewtopic.php?id=77153
het is maar een idee.