Geplaatst: 28-09-2007 14:51
[89410]Vakmannen,
Ik heb heb volgende probleem met een BMW524td.
Deze auto heeft geen gaskabel maar alles gaat via een brein.
De motor slaat gewoon aan maar als je gas geeft pakt hij nauwelijks op.
De motor komt niet boven de 1500 toeren.
Als ik een klein beetje gas geef dan stijgt het toerental maar zodra ik het pedaal iets verder intrap valt de motor weer in het stationair toerental.
Pomp en pedaalwaardegever zijn al eens gewisseld zonder resultaat.
Iemand ervaring mee?