Geplaatst: 18-01-2007 20:41
Wie kan mij helpen soms geeft hij de fout code p1187 raildrukmonitor en p0190 raildruksensor b4/6.
Als ik rij en hij houd in blijft de raildruk wel consant.
Bij veel optrekken/afremmen of cotinu 50 rijden in de derdeversneling slaat de motor soms af.
50 km/u in de vierde versneling heb je geen last.
Verstuivers zijn getest en vervangen,brandstoffilter vern, rubberringen van regelklep rail vervangen.