Geplaatst: 22-01-2007 15:57
[72597] Hallo, het betreft hier een peugeot 206 1.4 16v uit 2004,
Deze houdt vooral als hij koud is, erg in.Het storing lampje begint dan te branden en de melding "storing uitlaatgassysteem"verschijnt dan in beeld. Nu hebben we de lambda sonde al vervangen, Hij is ook bij de dealer geweest, deze zei de MAP sensor vervangen omdat deze tijdens de storing (gelezen in de data) een vreemde waarde had, deze vervangen, geen verbetering, nieuwe software in de computer geladen en het gaspedaal opnieuw ingeleerd.Nog steeds is de storing aanwezig!!!!?????????,
Wie kan ons verder helpen??
M.v.g.Pieter