Storing lampje brandt!! "Storing uitlaatgassysteem"????

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4 16v
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-01-2007 15:57

[72597] Hallo, het betreft hier een peugeot 206 1.4 16v uit 2004,

Deze houdt vooral als hij koud is, erg in.Het storing lampje begint dan te branden en de melding "storing uitlaatgassysteem"verschijnt dan in beeld. Nu hebben we de lambda sonde al vervangen, Hij is ook bij de dealer geweest, deze zei de MAP sensor vervangen omdat deze tijdens de storing (gelezen in de data) een vreemde waarde had, deze vervangen, geen verbetering, nieuwe software in de computer geladen en het gaspedaal opnieuw ingeleerd.Nog steeds is de storing aanwezig!!!!?????????,

Wie kan ons verder helpen??

M.v.g.Pieter