Geplaatst: 22-01-2007 17:51
Motor bokt bij constante snelheid tussen 2500 en 3000 toeren. 80 km p/u
Egr klep vervangen na foutmelding en ingeleerd. Geen foutmeldingen meer.
Brandstof druk o.k.
onsteking o.k.
met temperatuur sensor losgenomen loopt motor veel beter, maar volop andere storingen.
Wie kan een oplossing aandragen.
Bvd. Hugo de Groot