Geplaatst: 16-07-2005 18:03
[34953] help
na het vervangen van het middenaslager in de driveline
had ik een vibratie tijdens het rijden bij 60km
na de as gecontroleerd te hebben stond de aandrijfassen niet in lijn dat gedaan maar nu heb ik een trilling als ik in zijn 2 ongeveer 25 km rij word de snelheid hoger dan is het weg
en daarna het diff open gehad en lagers kroonwiel en pignon as
ik twijfel dat er onbalans zit in de as maar as is nooit gevallen of zo