trilling

2 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-07-2005 18:03

[34953] help

na het vervangen van het middenaslager in de driveline

had ik een vibratie tijdens het rijden bij 60km

na de as gecontroleerd te hebben stond de aandrijfassen niet in lijn dat gedaan maar nu heb ik een trilling als ik in zijn 2 ongeveer 25 km rij word de snelheid hoger dan is het weg

en daarna het diff open gehad en lagers kroonwiel en pignon as

ik twijfel dat er onbalans zit in de as maar as is nooit gevallen of zo