Geplaatst: 29-09-2007 18:32
motor houdt in (trilt/hikt) bij warme motor, na loslopen van motorsteun bij distributie.
vervangen zijn: distributieriem staat 100% op tijd ivm beschadiging bij loslopen steun.
dubbelmassa vliegwiel
software update bij dealer
ecu vrij van storingen!!
125.000 km gelopen.
Het vreemde is dat de motor voor het loslopen van de motorsteun altijd goed heeft geopen( volgens klant), dus is dit toeval of zie ik toch iets over het hoofd?
Wie heeft bruikbare suggestie's???