Geplaatst: 29-09-2007 14:49
[89477]ik heb een probleem met mijn koeling gehad de koelmotor schakelde niet in heb hem toen uit laten lezen en het probleem was dat de koelmotor defect was en de rest was goed heb nu een ander koelmotor gemonteerd maar nu lijk het wel of hij op de noodloop overgaat dus de ventilator blijf nu continue door draaien heb al dieverse dingen geprobeerd maar ik kom er nog niet uit heeft iemand misschien een goede oplossing hier voor heeft?