stekkertje over

4 reacties

Merk
Mazda
Model
121
Type
Onderwerp
Motorcode
1.3 fiesta motor
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-01-2007 18:50

[72618] ik heb van het weekend mijn inlaatspruitstuk van mijn motorblok laten halen maar nu heeft de monteur een stekkertje over gehouden waarvan ie niet meer weet waar het moet zitten..

niet erg zegt ie. maar mijn motor houd wel een beetje in.

de motor loopt verder wel goed. er gaan geen lampjes branden op het dashboard.

het stekkertje zit vast in de kabelboom van het inlaatspruitstuk waar ook de kabeltjes van de benzineinjectoren zitten. maar het is geen injector want die zijn allemaal in gebruik.

aan de andere kant van de kabelboom zit ook een soortgelijk stekkertje dat op een soort uitlaatdamp sensor komt. die sensor zit vlak voor de gaskabel bevestiging.

het kabelstekkertje wat ik nu over heb hangt los te bungelen boven de dis boubine.

zou ie daar soms ergens moeten?

wie o wie?