Geplaatst: 23-01-2007 16:21
[72698] Wanneer er dagelijks met de auto gereden wordt is er geen probleem, wanneer de auto echter 2-3 dagen staat is de accu leeg.
Nieuwe accu uiteraard gemonteerd, laadspanning is in orde, auto trekt inderdaad wat stroom weg (belast gemeten met proeflampje).
Wanneer we de zekeringen eruit trekken om te kijken waar delekstroom ongeveer zit dooft het lampje niet.
Vanaf de accu loopt een rode stroomkabel het dashboard in en komt uit op een plaatje metaal waar nog meer rode draden zitten. Als ik deze eraf schroef, de middelste, dooft het lampje.
Iemand een idee of suggestie, de draad volgen is lastig omdat halverwege een knooppunt zit waar nog 5-6 rode draden bij elkaar komen?!?
Ook begin relais 410 soms te klikken, op dit relais zitten 9 aansluitingen, wie kan mij vertellen waar dit relais allemaal voor dient en vooral wat aansluitingen 3(c),1(mot) en 9(tk) zijn/doen.
Alvast bedankt,
Ferry