Geplaatst: 23-01-2007 19:53
Heb op 3 weken tijd 4 Alfa 156 binnengehad (geen klanten) die allen hun riem van de alternator verloren waren. Allen met een 115 pk JTD. Heb bij allen de riem vervangen en hen doorgestuurd naar Alfa. Bij een van hen as 'sanderendaags de riem er terug af en in de distributie gedraaid. Diot schijnt regelmatig voor te komen........ Is dit zo???