laadstroom lampje

6 reacties

Merk
Fiat
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1970
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-07-2005 21:27

[35193] Hallo, Ben met een fiat 600 bezig en nu blijft het controle lampje branden van de dynamo.

Als ik het schema er bij pak staat er dat het lampje een + moet krijgen aan beide kanten om uit tegaan.

Nu komt er geen + van de dynamo af. Deze heb ik al vervangen door een gereviseerde.

Mijn vraag is wordt deze gelijkstroom dynamo voorbekrachtigd of moet hij meteen spanning opwekken.