Geplaatst: 20-07-2005 21:27
[35193] Hallo, Ben met een fiat 600 bezig en nu blijft het controle lampje branden van de dynamo.
Als ik het schema er bij pak staat er dat het lampje een + moet krijgen aan beide kanten om uit tegaan.
Nu komt er geen + van de dynamo af. Deze heb ik al vervangen door een gereviseerde.
Mijn vraag is wordt deze gelijkstroom dynamo voorbekrachtigd of moet hij meteen spanning opwekken.