Hoog stationair lopen bij koude start

4 reacties

Merk
Mazda
Model
323
Type
Onderwerp
Motorcode
1.5 16V Z5
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-01-2007 21:12

[72929] Hallo mensen, Ik heb hier een 323F(BA) staan met het volgende probleempje:

Bij koude start loopt het toerental meteen op naar de 2500 t/min. Dit lijkt mij veel te hoog.

Is het mogelijk om het af te stellen o.i.d? Of heeft het met het stappenmotortje te maken? Klepspeling, distributie is net allemaal afgesteld/Vervangen. Ik hoor het graag! Groeten.