Geplaatst: 23-07-2005 18:18
Hallo,ben met een suzuki swift bezig maar kom er niet meer uit.
bezinepomp doet het wel als ik hem rechtsreeks aan 12 volt zet.
Wanneer hij aan de auto zit, doet hij het af en toe.
zekeringen zijn goed ,Benzinepomp relais schakeld in.
Wie kan mij helpen.
Heb al wel een extra massa gelegd en een extra plus
Zal toch ergens een draadbreuk zitten.