3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 05-05-2005 8:57
[30899] hoi , ik ben hier met een golf gti 8v uit 1990 bezig met een digifiz dashbord , weet iemand hoe je daar de service van moet resetten ??
Dennis