Geplaatst: 10-06-2007 10:25
[82014]Na 160 km probleemloos te rijden vertrek ik op een parking en wanneer ik sta aan te schuiven aan uitrit gaat gij ineens slecht draaien en gaat MM lampje aan. Toen ik wou vertrekken leverde de motor geen vermogen. Ik ben aan de kant gegaan en heb hem stilgezet daarna ging hij terug perfect, Volgens 4-gas meting alles perfect op benzine en lpg
weet iemand iets over dit probleem? Kan het zijn dat gasdruk sensor dit symptoom geeft.