Inhouden en slecht stationair draaien + foutcode p1337 en p0326

4 reacties

Merk
Citroën
Model
Jumpy
Type
Onderwerp
Motorcode
2000 16v
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-06-2007 10:25

[82014]Na 160 km probleemloos te rijden vertrek ik op een parking en wanneer ik sta aan te schuiven aan uitrit gaat gij ineens slecht draaien en gaat MM lampje aan. Toen ik wou vertrekken leverde de motor geen vermogen. Ik ben aan de kant gegaan en heb hem stilgezet daarna ging hij terug perfect, Volgens 4-gas meting alles perfect op benzine en lpg

weet iemand iets over dit probleem? Kan het zijn dat gasdruk sensor dit symptoom geeft.