Geplaatst: 28-07-2007 23:42
[85287]Eerste keer heeft motor storing voorgedaan, Foutcode ivm pingel sensor gewist, probleem is dan 2000km niet meer terug gekomen daarna is probleem terug gekomen weer foutcode ivm pingel sensor gewist en probleem weer geen 1000km gezien, maar nu is het terug.
symptomen : motor houd zeer fel in precies op 3 cilinders
mm lampje gaat knipperen
Wanneer wagen herstart wordt is probleem weg alleen mm lampje blijft branden.
Kan deze storing veroorzaakt worden door deze pingel sensor of moet ik verder zoeken,
Kan iemand mij mss een elektrisch schema aan de hand doen zodat ik bekabeling kan doormeten naar ecu toe?
alvast bedankt