Geplaatst: 25-07-2005 12:44
heb een 205 1.4 inj motor type kdz die niet aan wil slaan heb alles door gemeten wat ik weet maar alles klopt met de gegevens die ik heb nu blijkt dat de bobine stuk was want ik kreeg geen vonk heb een andere bobine erop gezet en de motor liep heel even maar sloeg toch weer af heb toen de bobine weer gecontroleerd maar krijg wel een vonk kan het zijn dat de vonk te zwak is want ik krijg benzine en een vonk dus in principe moet die lopen wie kan me zo snel mogelijk helpen want ik moet volgende week op vakantie