abs lampje brand vaak. (e39)

4 reacties

Merk
BMW
Model
5-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
530i
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-09-2007 22:16

[89579]Ik heb hier een bmw 530i (e39) uit 2001 waar het abs lampje vaak brand en km teller doet het dan niet.

Heb hem uit laten lezen en gaf aan dat de la wiel sensor onderbreking had. nieuwe abssensor gemonteerd

maar het lampje blijft branden veder gaan zoeken bedrading door gemeten en geen onderbreking te vinden

maar als ik aan de abs steker rommelt dan gaat het abs lampje aan of uit maar aan de steker zie ik voor de rest geen bijzonder heden kan het wezen dat de abs computer printplaat stuk is.

Is deze gewoon te vervangen of moet die geprogrammeerd worden bij de bmw dealer.

groetjes gts