Geplaatst: 24-09-2005 0:37
[38968] Hallo allemaal.Ik heb een probleem met het verwijderen van het stuur bij een 1999 Passat(De richtingaanwijzer schakelaar moet vernieuwd worden).We kunnen de airbag er niet uit krijgen!Al mijn informatie zegt dat je vanuit de achterkant van het stuur door een gaatje in het stuurwiel een schroevendraaier omhoog moet steken en dan een klip terug of om moet duwen en dat is dat!Nou we hebben van alles geprobeerd maar kunnen geen klip of zo vinden!Wat we ook doen met een platte of sterschroevendraaier steken en duwen en verdraaien niks werkt.We hebben zelfs de gaatjes in het stuur(zit immers aan de achterkant waar het niet echt zichtbaar is)groter gemaakt on erin te kijken,maar ik kan niets zien dat het verklaart!!Het enige dat er in zit lijkt op een ronde ring die helemaal rond gaat(rondom de hele as)Maar duwen enz tegen die ring doet verder niets.Ik hoop dat iemand ons verder kan helpen met ons probleem. Groeten uit Nieuw Zeeland,
John Gijsbers