Geplaatst: 02-02-2007 13:00
Goeiedag heren
Heb probleempje met senic , distributie was gebroken, kleppen krom , vervangen , compressie is weer op alle cil 16 bar.
Probleem stationair loopt hij moeilijk te doen +/ - 500 t/min bobines zijn vervangen, geen storingen aanwezig , kan het als de distributie 1 tandje verkeerd staat dit probleem ook geven ?
De moter trekt verder goed het is alleen stationar niet goed.
miss dat iemand dit eerder heeft gehad
met vr grt Sjaak