stationair te laag

6 reacties

Opgelost

Merk
Renault
Model
Scénic
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-02-2007 13:00

Goeiedag heren

Heb probleempje met senic , distributie was gebroken, kleppen krom , vervangen , compressie is weer op alle cil 16 bar.

Probleem stationair loopt hij moeilijk te doen +/ - 500 t/min bobines zijn vervangen, geen storingen aanwezig , kan het als de distributie 1 tandje verkeerd staat dit probleem ook geven ?

De moter trekt verder goed het is alleen stationar niet goed.

miss dat iemand dit eerder heeft gehad

met vr grt Sjaak