Geplaatst: 03-02-2007 22:13
[73498] Na het monteren van een nieuwe stekkerdoos voor de trekhaak werkt de verlichting aan de achterzijde van het voertuig niet goed meer. Het volgende probleem doet zich voor:
Bij verlichting aan en richtingaanwijzers doen de achterste richtingaanwijzers niet mee en gaan de overige dus veel sneller.
De oude stekkerdoos heeft vermoedelijk sluiting veroorzaakt. Het lijkt me een origineel kabelset en ik heb het vermoeden dat de bijhorende relaiskast overleden is. Als de stekker er af gehaald wordt werkt de verlichting achter helaas helemaal niet.
Wie weet of deze relaiskast vaker defekt gaat, zo ja is deze dan los te koop?
Wie kan mij aan een elektrisch schema helpen van het kabelset met relais?
Ik heb het relais er al uitgehad en er een foto van gemaakt.