Geplaatst: 26-09-2005 11:47
[39078] Het betreft een Passat 1.8 20V Turbo Variant uit 1999.
Uitlezen is niet of heel sporadisch mogelijk (er schijnt een blokkade te zijn). Er is geen communicatie tussen het ABS en het instrumentenpaneel wordt er dan aangegeven. De lampjes zijn in de ochtend heel af en toe uit. Rij je een stukje (paar kilometer) dan springen ze weer aan. De remvloeistof is mooi op peil. De sensoren zijn gecontroleerd evenals de zekeringen. Wat we te horen krijgen is dat de regeleenheid van de ABS-pomp waarschijnlijk kapot is. De dealer komt er ook niet uit. Zij vermoeden dat het instrumentenpaneel vervangen moet worden. Want zeggen ze als de ABS-pomp kapot zou zijn, zou dat hoe dan ook aangegeven worden wanneer de kast erop aangesloten word en dat gebeurt niet. Wie weet er meer?