Geplaatst: 04-07-2007 20:58
Na vervangen van brandstoffilter slaat de wagen slecht aan, moet eerst het filter volpompen en daarna loopt hij weer goed.
Zet je hem af dan na ongeveer een half uur tot een uur hetzefde probleem
Verliest brandstofdruk en het filter is dan half leeg, waardoor het aanslaan lang duurt
Loopt hij eenmaal dan rijdt hij goed