Geplaatst: 05-07-2007 11:09
[83816]Beste collega's
De A2 1.4 I exclusive heeft het probleem dat het motorlampje naar een aantal weken aan gaat.
We hebben al verschillende fout code's gehad en opgelost maar deze is hardnekkig.
Om de 3 tot 6 weken geeft hij de foutcode P1180 (VAG 17588)
We hebben de lambda sonde 1+2 al vervangen met originele onderdelen van vw.
We wisten dat imitatie problemen konden geven.
Ook de stekkers en kabels zijn op het oog goed.
Weet iemand raad bij dit probleem?
Bijvoorbaad dank Mark.