Geplaatst: 05-07-2007 14:33
[83821]Goede dag
Wie weet waar de Senor zit die bepaald hoe de klep van het variabele spruitstuk moet staan.
We hebben namelijk een vervelende storing, tijdens het uitlezen komen we er steeds op terug dat daar het probleem zit.
Maar waar zit Deze ????
Wie kan mij helpen.
Alvast bedankt, Paul.