Geplaatst: 03-04-2006 15:45
[53104] De auto start goed maar na 200 meter gereden te hebben begint de auto op 3 cyl. te lopen en slaat dan soms af.Dit gebeurd bij het afremmen voor een stoplicht. Het motordiagnose lampje gaat dan branden en de auto loopt dan na de herstart weer normaal. De storing die dan uitgelezen wordt is storingscode p 0300.Dit betekent een ontstekingsstoring. De bobine en bougies zijn al vervangen. Het oliesysteem is al gereinigd: