Geplaatst: 09-04-2006 13:19
Hallo,
Ik wil eventueel mijn e30 316i m40 ,ombouwen naar 320i m20 ,dus 6cilinder op kenteken te krijgen ;-)
Wat heb ik allemaal nodig,behalve een motor uiteraard ?
Hoe zit het met de omkeurings eisen/ toestanden ?
Moet ik van de in te bouwen motor ook donor gegevens hebben? zo nee,wat dan ?
En ja,ik kan ook een 6 cilinder meteen kopen,maar heb nu een hele goede betrouwbare basis,dus vandaar eventueel ombouw.
Mvgr,
Patrick