ombouw 4 > 6 cilinder

2 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
E30
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-04-2006 13:19

Hallo,

Ik wil eventueel mijn e30 316i m40 ,ombouwen naar 320i m20 ,dus 6cilinder op kenteken te krijgen ;-)

Wat heb ik allemaal nodig,behalve een motor uiteraard ?

Hoe zit het met de omkeurings eisen/ toestanden ?

Moet ik van de in te bouwen motor ook donor gegevens hebben? zo nee,wat dan ?

En ja,ik kan ook een 6 cilinder meteen kopen,maar heb nu een hele goede betrouwbare basis,dus vandaar eventueel ombouw.

Mvgr,

Patrick