Geplaatst: 14-05-2005 19:57
[31422] Hallo,mijn schoonvader heeft de koppeling versleten van zijn Saxo 1.4 Vts uit 2001/2002 en nu moet ik die vervangen,maar mijn vraag is of dit wel te doen is in de beun(ben zelf monteur en weet ook wel van aanpakken).
Heb je er b.v speciaal gereedschap voor nodig of moet de motor uitgebouwd worden of zijn er nog speciale afstellingen die je na montage moet doen??????
Wil graag weten wat te doen voor ik voor verassingen kom te staan.