Geplaatst: 04-11-2004 16:58
Hierbij een Fiat panda van 1992 met een 1000 fire motor.
Auto slaat af als er veel verbruikers aangezet worden, nu het koud word en de winter is weer in aantocht is dit uiteraard het geval!
Als extra verbruikers zoals aanjager/ achter ruitverwarming etc uitgezet word dan slaat hij niet af.
Gasklep aanslag staat al zover open dat wij hem niet verder open willen zetten.
Kent iemand dit probleem ?